loading...
فن سایت رسمی جان سینا
Admin بازدید : 85 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

 

نتایج کامل راو به تاریخ ۲۷ می

  • پرومو ابتدایی:
    با ورود جان سینا به عنوان قهرمان wwe به رینگ برنامه اغاز میشه.سینا میگه به نظر میرسه بعضیها الان دراینجا راحت نیستن.کسانی که حس بدی دارند و ناراحت و حتی عصبانی هم هستن.یه مسابقه امبولانس مچ داریم.و رایبکب که  مقابلم قرار خواهد گرفت.نبردری برای تایتل.مردم شعار میدن و سینا میگه رایبک هیچ وقت به همه مسائل مربوط به یه اتفاق فکر نمیکنه و در مورد چلنج کردن من در پی بک هم خیلی عجولانه تصمیم گرفت.او فکر ضعیفی در مورد پی بک  و اتفاقاتی که ممکنه توش بیفته داره.اما من میخوام اون مسابقه یه جهنم کامل باشه.پیشنهاد من برای مسابقه ام اینه.مبارزه باید به صورت لامبر جک-امبولانس و تیبل(میز) مچ باشه.ترکیب سه مسابقه سخت د ریک مبارزه.رایبک وارد سالن میشه و میگه سینا من برای این مسابقه هم مطمئن هستم و قبولش میکنم تو پی بک منتظر مقابله با شیطان باش.رایبک میره اما قبل از اینکه سینا رینگ رو ترک کنه پل هیمن وارد ارنا میشه و میگه جان سینا میخوام که حالا به یکی از هال اف فیمهای اینده کمپانی سلام کنی.من کورتیس اکسل را به تو معرفی میکنم.تو یک قهرمان جنگنده هستی نظرتسینا میگه اکسل رو از هفته قبل میشناسم به نظر ادم شجاعی میاد اما از اکسل میخوام که از هیمن دور باشه چون  هیمن مرد خوبی نیس.اما میگه من برای تو یه معامله دارم چطوره مبارزه الان شروع شه.بعد اهنگ سینا پخش میشه و او ضربه هایی به اکسل میزنه و سالن رو ترک میکنه
  • جانسینا برابر اکسل
    اکسل استامپ وارد میکنه و ایریش ویپ قدرتی و سوپلکس از او. روی گردن فشار میاره و چند پانچ میزنه. سینا مانع کلوزلاین شد و شولدرتکل، فرونت اسلم و فایو ناکل شافل انجام داد. میره برای ای ای اما اکسل دراپ کیک زد و سپس از تاپ روپ پرش اکس هندل. اسلم توسط سینا و اسنپ میر از اکسل. سینا سوپلکس رو تبدیل به اس تی اف کرد ولی اکسل اجازه نداد. سپس مانع ای ای شد و پرفکت پلکس زد. سینا هم کلوزلاین زد.
    یک امبولانس به ارنا اورده شد. سینا رینگ رو ترک کرد و به طرفش رفت و مسابقه کنت اوت شد
    سینا میخواد درهای امبولانس رو باز کنه که رایبک از پشت هجوم اورد. سینا میره برای ای ای اما رایبک انداختش پایین استیج
    برنده با کنت اوت: کورتیس

منبع:حالا دبلیو دبلیو ای

Admin بازدید : 107 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

هلنو و سینا برابر د-شیلد

کین ابتدا قرار میگیره و با اعضای شیلد در بیرون رینگ درگیر میشه و میز گزارشگر ها رو میزنه تو سر رولینز و dq میشه و حذف میشه.برایان وارد میشه خوب کار می کنه ولی اونم حذف می کنن!امشب شب شانس شیلده!اما نه هنوز سینا مونده سینا وارد میشه و همه رو میزنه!حالا فایو ناکل شافل و ی; AA به رولینر و 1..2..3.تمام.حالا رومن رینز میاد دارو هل میده و اسپیر میزنه اما dq شده.حالا فقط آمبروز مونده که جان سینا stf رو اجرا میکنه نزدیکه که تسلیم بشه که رلینز و رینز حمله می کنند و بازی dq میشه.بله سینا این بازی رو برد!

بعد از بازی:شیلد یک تریپل پاوربمب میزنه و حالا رایبک میاد و صندلی به پای سینا ضربه میزنه و تو استیج میگه:یکشنبه می فهمید قانون رایبک چیه!

 

Admin بازدید : 88 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)



موزیک قهرمان " جــان ســینا " زده میشه و او وارد میشه . سینا میکروفن میگیره و شروع به صحبت میکنه ، سینا میگه امشب میخوام به سوال هایی که طی هفته گذشته پرسیده شد پاسخ بدم ، قطعاً مسابقه دادن در مین ایونت راء قبلی بهترین انتخاب برای من نبود ، ولی هـــــیچ چیزی نمیتونه منو متوقف کنه تا از تایتلم مقابل رایــبک در اکستریم رولز دفاع نکنم . این مسابقه انجام میشه , یــِـــس ! ســینا شروع میکنه به جـوک گفتن و هوادران هم شادی میکنن  بزارین بتون بگم من نه دکترم ، نه معلم و نه وکیل , من ســوپـراستار Wwe هستم و قهرمان Wwe چمپیون . و به این خاطر وظیفه ی من اینه که تا وقتی میتونم و قهرمان هستم هر هفته بیام به رینگ و بهترینمو اجرا کنم . و در اکستریم رولز رایــبک میفهمه که The Champ Is Here ! .. ویکی گررو با کلمه ی معروف خودش وارد میشه و چند بار اکسیوز می رو تکرار میکنه با صدای بلند . ویکی میاد به رینگ و میگه من به عنوان منجر ســوپروایزر خیلی خوشحالم که تو از تایتل در پی پی وی دفاع میکنی ، البته این پی پی وی معمولی نیست و اکســتریم هست . برای مثلا تریپل اچ و براک لسنر در یک استیل کیج بازی میکنند و دالف زیگلر در یک بازی 3 نفره نردبان از تایتلش دفاع میکنه . پس دفاع از Wwe چمپیون هم چیزی جز اکستریم نباید باشه , البته از اونجایی که با انساف هستم هیچوقت شرایط رو برای قهرمان یا چلنجر سخت نمیکنم به تنهایی ، پس خوش آمد بگید به چلنجر ... رایــبــک !
رایــبـک وارد میشه ، ویکی میگه از اونجایی که سینا قهرمانه اول با سینا شروع میکنیم و ازش میخوایم که شرایط مورد نظرش برای مسابقه رو بگه . سینا تشکر میکنه از ویکی و شروع میکنه به مسخره کردن رایبک فقط و صدای خوک از خودش در میاره  سـینا بلاخره میگه برای من مهم نیست چه شرایطی باشه ، هرچی میخوای انتخاب کن ویکی ، فقط میخوام با رایبک مسابقه بدم و دهنشو ببندم .
ویکی به رایبک میگه هرچند از رفتار هفته پیشت ناراحتم و از مین ایونت کنار کشیدی ولی شانس اوردی چون قهرمان اجازه داد تو شرایط بازی رو انتخاب کنی ... سینا کمی تحدید میکنه رایبک رو و رایبک میگه آروم باش ، من امشب بات نمیجنگم . من خسته شدم از اینکه مثل تو بی موقع مسابقه بدم , تو 2 هفته دیگه در اکستریم رولز وارد قانون رایبک میشی ، و نمیتونی 10 ثانیه روی پاهات وایسی , چون مسابقه ای که من انتخاب میکنم Last Man Standing هست !
رایبک میکروفن رو به ویکی میده و از رینگ خارج میشه .

Admin بازدید : 69 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سینا و هل نو برابر د-شیلد

تم به صدا در می آد و هل نو و جان سینا وارد می شوند.سپس گروه د-شیلد وارد می شوند.ابتدا درگیری رخ می دهد و سپس بازی به صورت رسمی آغاز میشود.کین و دین آمبروس در رینگ قرار می گیرند.کین آمبروس رو بد جور می زنه و سپس با رولینز تگ می کنه.کاری از اونم ساخته نیست!شب شب کین هست!کین با سینا تگ می کنه و حالا سینا وارد میشه.یه ضربه با پا به آمبروس می زنه و احساس درد می کنه!جان سینا با دنیل برایان تگ می کنه و برایان وارد میشه و موفق هم هست.رینز به جای رولینز و کین به جای دنیل برایان وارد رینگ می شوند و با هم درگیر می شوند.کارشون به بیرون می کشه که رینز یک دی دی تی نثار کین می کنه.آمبروس وارد می شه و می خواد چوکسلم بزنه!!اما کین نشون می ده دود از کنده بلند و می شه و اون چوکسلم میزنه.دوباره با سینا تگ می کنه و سینا با حرکات همیشگی اش و انجام فایو ناکل شافل آماده ی اتیود ادجاسمنت می شود.که رولینز مزاحم میشه و سینا می خواد که اتیودادجاسمنت رو وارد کنه که احساس درد می کنه و رینز با زدن اسپیر سینا رو پین می کنه و بازی به سود شیلد به پایان می رسد

برنده:د-شیلد

پس از مسابقه:دکتر بالای سر جان سینا حاضر میشه و رایبک رو می بینیم که وارد میشه و به سینا خیره میشه

Admin بازدید : 74 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در شو راو که دیشب برگزار شد با وجود این که اعلام شده بود جان سینا در یک تور اروپایی توسط رایبک مصدوم شده است شاهد مسابقه او بودیم!در این مسابقه جان سینا با تیم هل نو متشکل از دنیل برایان و کین به مصاف گروه د-شیلد رفتند.که در پایان این مسابقه گروه شیلد موفق به شکست دادن هل نو و جان سینا شدند.باید ببینیم که چه تاثیری در رتبه سینا در پاور۲۵ خواهد داشت و جان سینا آیا با وجود این این مسابقه مصدومیتش تشدید می شود و یا خیر؟

نتایج به صورت کامل بزودی...

عکس ها و شاید ویدئو بزودی...

Admin بازدید : 65 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

با سلام.شو راو دیشب در انگلستان برگزار شد(مورخ ۲۲ آپریل ۲۰۱۳).در این شو جان سینا نقش پر رنگی را ایفا کرد.از درگیری های متعدد با گروه شیلد و....راو زیبایی را رقم زد.برای مشاهده نتایج کامل حضور سینا به صورت اختصاصی در جی-سینااینفو به ادامه مطلب بروید

Admin بازدید : 84 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)
با نتایج حضور جانسینا در راو ۸ آپریل در خدمت شما هستیم.مجبوریم از قبل شروع کنیم.سینا در ابتدا با تم سانگ خود وارد شد و درباره مسابقه خود که در رسلمنیا با راک انجام داده بود طی یک پرومو به صحبت پرداخت که مارک هنری دخالت کرد و در یک مسابقه به مصاف هم رفتند که جان سینا با قانون کانت اوت پیروز میدان لقب گرفت
 
دانلود تصاویر در ادامه مطلب..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    برنده بازی جان سینا-برایان?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 185
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 291
  • بازدید سال : 992
  • بازدید کلی : 47,186